Διδασκαλία του Προγραμματισμού με χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch




Διδακτικό σενάριο για τη διδασκαλία των μεταβλητών στο scratch με χρήση Μηχανικής Μάθησης

Φύλλο Δραστηριοτήτων 1 (σημειώσεις Εκπαιδευτικού)

Φύλλο Δραστηριοτήτων 1

Φύλλο Δραστηριοτήτων 2 (σημειώσεις Εκπαιδευτικού)

Φύλλο Δραστηριοτήτων 2

Φύλλο Αξιολόγησης





Η γη δεν είναι επίπεδη (τα πάντα ρεί) – Νευτώνια μηχανική




1- Το Λογισμικό Scratch 3

2- Εισαγωγικές Δραστηριότητες

3- Δραστηριοτήτες με Κίνηση

4- Δραστηριοτήτες με Διαλόγους και Κίνηση στην Κάμερα

5- Δραστηριοτήτες με Μουσική, Ήχους και Σχεδίαση

6- Δραστηριοτήτες με Πράξεις και Τελεστές

7- Σύνθετες Δραστηριότητες



1- Σημειώσεις για το λογισμικό Scratch 2

2- Εισαγωγικές Δραστηριότητες

3- Δραστηριοτήτες με Κίνηση