Διδακτικό Σενάριο ”Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με το πακέτο MINDSTORMS NXT της LEGO”
1- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 1 – Ρομποτική και το πακέτο Mindstorms NXT της Lego
Παρουσίαση 1.1.1 – Ρομπότ (pdf)
Παρουσίαση 1.1.2 – Ρομποτική και NXT-G (2η έκδοση) (pdf) (2η έκδοση pdf)
Παρουσίαση 1.2.1 – Πακέτο NXT (pdf)
Παρουσίαση 1.2.2 – Πακέτο NXT – Γρανάζια, Τροχαλίες (pdf)
Παρουσίαση 1.2.3 – Πακέτο NXT – Κινητήρες, Αισθητήρες, NXT (pdf)
Επίδειξη συμπεριφορών του ρομπότ με εκτέλεση έτοιμων προγραμμάτων
Φύλλο Αξιολόγησης 1.1 – Τεμάχια NXT
Φύλλο Αξιολόγησης 1.2.1 – Γρανάζια
Φύλλο Αξιολόγησης 1.2.2 – Γρανάζια και ταχύτητα
Φύλλο Αξιολόγησης 1.3 – Αισθητήρες
Προγράμματα : 0 – Επίδειξη συμπεριφορών
2- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 2 – Γνωριμία με το προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G
Φύλλο Εργασίας 1 – Γνωριμία με το Λογισμικό NXT-G (Καθηγητή)
Παρουσίαση 2.1 – Προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G (pdf)
Φύλλο Αξιολόγησης 2.1 – Προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G
Προγράμματα : 1 – Εξοικείωση με το NXT-G
3- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 3- Εντολές κίνησης και Δομή Επανάληψης
Φύλλο Εργασιών 2 – Κινητήρες και Δομή επανάληψης (Καθηγητή)
Παρουσίαση 3.1 – Εντολές του NXT-G (pdf)
Προγράμματα : 2 – Κινητήρες και επανάληψη
4- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 4 – Εντολές αναμονής και Δομή Επιλογής
Φύλλο Εργασιών 3 – Αισθητήρες και Δομή επιλογής (Καθηγητή)
Παρουσίαση 3.1 – Εντολές του NXT-G (pdf)
Προγράμματα : 3 – Αισθητήρες και επιλογή
5- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 5 – Σύνθετη δραστηριότητα ΄΄έξοδος από σπηλιά΄΄
Φύλλο Εργασιών 4 – Πρόκληση με αισθητήρες αφής (Καθηγητή)
Προγράμματα : 4 – Πρόκληση με αισθητήρες αφής
6- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 6 – Σύνθετη δραστηριότητα ΄΄ακολουθώντας τη γραμμή΄΄
Φύλλο Εργασιών 5 – Πρόκληση με αισθητήρες φωτός (Καθηγητή)
Φύλλο τελικής αξιολόγησης – 6.1 Δομές Προγραμματισμού
Φύλλο τελικής αξιολόγησης – 6.2 εντυπώσεις και συμπεράσματα
Προγράμματα : 5 – Πρόκληση με αισθητήρες φωτός
Συνοδευτικό Υλικό
Κατασκευή: Tankbot ΝΧΤ
Υλικό Τεκμηρίωσης
Α1- Γενική Θεώρηση και Διδακτική Μεθοδολογία
Β2- Πακέτο Lego Mindstorms NXT
Β3- Το προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι – Σετ εντολών του NXT-G