Διδακτικό Σενάριο βασικών εννοιών προγραμματισμού με το πακέτο MINDSTORMS NXT



Διδακτικό Σενάριο ”Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με το πακέτο MINDSTORMS NXT της LEGO”

1- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 1 – Ρομποτική και το πακέτο Mindstorms NXT της Lego

     Παρουσίαση 1.1.1 – Ρομπότ (pdf)

     Παρουσίαση 1.1.2 – Ρομποτική και NXT-G (2η έκδοση) (pdf) (2η έκδοση pdf)

     Παρουσίαση 1.2.1 – Πακέτο NXT (pdf)

     Παρουσίαση 1.2.2 – Πακέτο NXT – Γρανάζια, Τροχαλίες (pdf)

     Παρουσίαση 1.2.3 – Πακέτο NXT – Κινητήρες, Αισθητήρες, NXT (pdf)

     Επίδειξη συμπεριφορών του ρομπότ με εκτέλεση έτοιμων προγραμμάτων

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.1 – Τεμάχια NXT

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.2.1 – Γρανάζια

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.2.2 – Γρανάζια και ταχύτητα

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.3 – Αισθητήρες

     Προγράμματα : 0 – Επίδειξη συμπεριφορών 

2- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 2 – Γνωριμία με το προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G

     Φύλλο Εργασίας 1 – Γνωριμία με το Λογισμικό NXT-G   (Καθηγητή)

     Παρουσίαση 2.1 – Προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G (pdf)

     Φύλλο Αξιολόγησης 2.1 – Προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G

     Προγράμματα : 1 – Εξοικείωση με το NXT-G

3- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 3- Εντολές κίνησης και Δομή Επανάληψης

     Φύλλο Εργασιών 2 – Κινητήρες και Δομή επανάληψης    (Καθηγητή)

     Παρουσίαση 3.1 – Εντολές του NXT-G (pdf)

     Προγράμματα : 2 – Κινητήρες και επανάληψη

4- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 4 – Εντολές αναμονής και Δομή Επιλογής

     Φύλλο Εργασιών 3 – Αισθητήρες και Δομή επιλογής    (Καθηγητή)

     Παρουσίαση 3.1 – Εντολές του NXT-G (pdf)

     Προγράμματα : 3 – Αισθητήρες και επιλογή

5- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 5 – Σύνθετη δραστηριότητα ΄΄έξοδος από σπηλιά΄΄

     Φύλλο Εργασιών 4 – Πρόκληση με αισθητήρες αφής   (Καθηγητή)

     Προγράμματα : 4 – Πρόκληση με αισθητήρες αφής

6- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 6 – Σύνθετη δραστηριότητα ΄΄ακολουθώντας τη γραμμή΄΄

     Φύλλο Εργασιών 5 – Πρόκληση με αισθητήρες φωτός    (Καθηγητή)

     Φύλλο τελικής αξιολόγησης – 6.1 Δομές Προγραμματισμού

     Φύλλο τελικής αξιολόγησης – 6.2 εντυπώσεις και συμπεράσματα

     Προγράμματα : 5 – Πρόκληση με αισθητήρες φωτός

Συνοδευτικό Υλικό

    Φύλλα Αξιολόγησης

    Φύλλα Τελικής Αξιολόγησης

    Παρουσιάσεις σε PowerPoint

    Τα προγράμματα

    Κατασκευή: Tankbot ΝΧΤ

Υλικό Τεκμηρίωσης

    Α1- Γενική Θεώρηση και Διδακτική Μεθοδολογία

    Α2- Πορεία Διδασκαλίας

    Β1- Ρομποτική

    Β2- Πακέτο Lego Mindstorms NXT

    Β3- Το προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G

    Β4- Οι εντολές του NXT-G

    Γ- Βιβλιογραφία

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι – Σετ εντολών του NXT-G